All posts by Alice van Nimwegen

Jeugdgroep vanwege corona deze herfst niet naar Telechiu.

By | Uncategorized | No Comments
In de herfst van 2019 maakt de jeugdgroep een 2 huisjes in de Romawijk leefbaar .

De jeugdgroep van Stichting Straatkinderen uit Sint Jansklooster kon dit jaar vanwege de coronacrisis niet naar Telechiu komen. Dit is een grote tegenvaller. Vorige herfst renoveerde de groep 2 huisjes en logeerde op de boerderij. We hadden een fijne tijd met elkaar.
We hopen dat de groep volgend jaar wèl kan komen. Ondertussen blijft deze groep zeer betrokken bij de Roma in Telechiu. Zo stuurden ze in het voorjaar tijdens de lockdown 1250 kg. aardappelen. Nu hebben ze geld voor materialen gestuurd zodat een lekkend dak gerenoveerd kon worden. Dankzij hen zitten moeder Silvia en haar gehandicapte dochter weer droog!

De goede doelen dag

By | Uncategorized | No Comments

Zaterdag 23 november hield Stichting Aria samen met 3 andere Boskoopse Stichtingen/organisaties een ‘goede doelen dag’. De andere organisaties waren: Amnesty International, Cares Allegres, en Israël Producten. De dag heeft Stichting Aria ruim €200 opgeleverd en het was erg gezellig. De dag werd geopend door Ria de Groot van de dorpsraad.