Stichting Aria is voor de inzameling van kleding en goederen gehuisvest in de gymzaal aan de Von Syboldstraat, te Boskoop

Stichting Aria neemt kleding en goederen aan en transporteert ze naar Telechiu in Roemenië. Daar worden markten gehouden in de Romawijk. Voor heel weinig geld kunnen mensen hier inkopen doen. De opbrengst van de markten komt weer ten goede van de Roma gemeenschap.

Op dinsdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur kunt u uw kleding en spullen komen brengen.

We zamelen kleding in, schoenen, bedden, matrassen, beddengoed, keukengerei, speelgoed, creatieve materialen, en (tuin)gereedschap. Materialen t.b.v. creativiteit (papier, verf e.d.) , materialen t.b.v. textiele werkvormen (naaimachines, lappen, wol e.d.) Schone en hele kleding, schoenen, textiel (zoals beddengoed, dekens dekbedden, hand- en thee-doeken, gordijnen e.d ) , keukengerei en speelgoed. We zien u graag komen!

Zo krijgen spullen die hier gemist kunnen worden, in Telechiu weer een nieuwe bestemming. En Roemenen die nooit kleding of beddengoed kunnen kopen kunnen dat nu wel!

Het transport naar Roemenië is duur. De Kringloopwinkel van Boskoop steunt Stichting Aria maandelijks. Hier zijn we heel erg blij mee.

Kleding die niet bruikbaar is voor Roemenië, gaat in een container voor recycling.

Heeft u nog kleding of spullen over, wij zijn er blij mee.

(Tijdens schoolvakanties is Stichting Aria gesloten.)