All posts by Alice van Nimwegen

De goede doelen dag

By | Uncategorized | No Comments

Zaterdag 23 november hield Stichting Aria samen met 3 andere Boskoopse Stichtingen/organisaties een ‘goede doelen dag’. De andere organisaties waren: Amnesty International, Cares Allegres, en Israël Producten. De dag heeft Stichting Aria ruim €200 opgeleverd en het was erg gezellig. De dag werd geopend door Ria de Groot van de dorpsraad.

t.v. uitzendingen over de Roma

By | Uncategorized | No Comments

Vanaf 2 maart  zendt EO-Metterdaad 4 programma’s uit over de Roma in Oost-Europa.

Om 17.10  vandaag (NPO2) is de eerste uitzending te zien. Deze uitzending geeft een goed beeld van de situatie van Romakinderen. Morgenochtend, zondag 3 maart om 10.05 wordt de uitzending herhaald. Gaat dat zien!

voedselactie.

By | Uncategorized | No Comments

Mede dankzij uw steun is de voedselactie een groot succes geworden! We hebben 175 mensen afgelopen winter van een voedselpakket kunnen voorzien. Deze mensen zijn jullie zeer dankbaar! De pakketten werden samengesteld door de tieners van de kook-groep. Met hen en enkele andere vrijwilligers zijn de pakketten gedistribueerd. U kunt hierover lezen in onze laatste nieuwsbrief. Vraag de nieuwsbrief op via infoaria.nl en u blijft op de hoogte van de wederwaardigheden van stichting Aria in Telechiu.