Stichting Aria is voor de inzameling van kleding en goederen gehuisvest in de gymzaal aan de Von Sieboldstraat, te Boskoop

Stichting Aria neemt kleding en goederen aan en transporteert ze naar Telechiu in Roemenië. Daar worden markten gehouden op de activiteitenboerderij.  Voor heel weinig geld kunnen mensen hier inkopen doen. De opbrengst van de markten komt weer ten goede van de Roma gemeenschap.

Op dinsdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur kunt u uw kleding en spullen komen brengen.

We zamelen goede en hele kleding in, schoenen, incontinentiemateriaal, bedden, matrassen, kinderwagens, keukengerei, speelgoed,  en (tuin)gereedschap. Materialen t.b.v. creativiteit (papier, verf e.d.) , materialen t.b.v. textiele werkvormen (naaimachines, lappen, wol e.d.) en textiel (zoals beddengoed, dekens dekbedden, hand- en theedoeken, gordijnen e.d ). We zien u graag komen!

Op dit moment zoeken we vooral:

fietsen,

rolstoelen,

rollators,

bedden, matrassen en beddengoed,

kinderwagens,

schoenen,

incontinentiemateriaal

baby- en kinderkleding

Zo krijgen spullen die hier gemist kunnen worden, in Telechiu weer een nieuwe bestemming. En Roemenen die nooit kleding of beddengoed kunnen kopen kunnen dat nu wel!

Het transport naar Roemenië is duur. De Kringloopwinkel van Boskoop steunt Stichting Aria maandelijks. Hier zijn we heel erg blij mee.

Kleding die niet bruikbaar is voor Roemenië, gaat in een container voor recycling.

Heeft u nog kleding of spullen over, wij zijn er blij mee.

Voor vragen of informatie kunt u terecht bij Cees de Gelder: tel: 0613467999

Tijdens schoolvakanties is Stichting Aria gesloten.

vrijwilligers in de gymzaal