Nieuw inzamelpunt voor Stichting Aria

Dinsdag 3 januari j.l. is Stichting Aria van de oude gymzaal te Boskoop verhuisd naar een bedrijfsruimte aan de Kerkstraat 19-23 te Waddinxveen.

De gymzaal wordt gesloopt om plaats te maken voor nieuwbouw. Ook de SOEB (Stichting Oost Europa Boskoop) is inmiddels verhuisd naar een loods in Boskoop. Nu we niet langer gebruik maken van eenzelfde inzamelpunt zal Stichting Aria 1 à 2 keer per jaar meedoen aan het transport naar Roemenië (georganiseerd door de SOEB). Daarnaast is Stichting Aria van plan markten te organiseren in Boskoop en/of Waddinxveen. Met de opbrengst zullen projecten in Telechiu worden ondersteund. We zijn heel blij met deze nieuwe ruimte in Waddinxveen, die we gratis van de eigenaar mogen gebruiken, al zal ook dit van tijdelijke aard zijn.

U kunt elke dinsdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur uw spullen brengen naar de Kerkstraat 19-23 te Waddinxveen.

Wat zamelen we in?

Goede en schone kleding, beddengoed, keukenspullen, creatieve materialen, fietsen, kinderwagens, rolstoelen, tapijt, speelgoed en nieuw gebreide spullen. Ook nieuwe verzorgende producten zoals shampoo, zeep bodylotion en deodorant zijn zeer welkom.

We hopen u op de dinsdagochtenden te zien!

De nieuwe ruimte aan de Kerkstraat 19-23 te Waddinxveen